
За статистикою YouTube зараз на сервісі можна переглянути відеоконтент, виготовлений більш ніж 50 мільйонами авторів. Якщо взяти до уваги інші соціальні мережі, де можна викладати відео, у тому числі й для монетизації, то перед початківцями виникає надскладна задача: серед безлічі різноманітного відео втиснути свій контент та з’ясувати подальші перспективи. В цій жорсткій конкуренції нам не залишається нічого іншого, як робити яскравий продукт, щоб хоч якось виділитися серед конкурентів та розраховувати на лояльність потенційних глядачів!
Створення яскравого відео вимагає не лише поєднання професійного підходу та відповідних інструментів, а й креативності. Ловіть базові поради як зробити яскраве відео та вміти його подати на аудиторію через сучасні інструменти.
1. Підготовчий процес
Планування та підготовка відіграють важливу роль у створенні яскравого відео. Якщо заздалегідь уважно продумати концепцію, зміст та структуру відео, це стане запорукою для можливого, але не гарантованого успіху. Розробіть приблизний сценарій з основних моментів і структури вашого відео. Детальний сценарій вам не допоможе, про це ми вже говорили. Визначте основні ідеї, які ви хочете донести у своєму відео до аудиторії.
Розуміння власних цілей допоможе правильно структурувати зміст відео і переконатися, що він узгоджується з вашими маркетинговими цілями. Визначте, які ресурси потрібні, щоб втілити концепцію вашого відео в життя. Про мінімальний набір апаратури для створення якісного відео ми вже спілкувалися тут. Окрім цього, це може включати реквізити, акторів або ведучих, локації або будь-які інші явища та елементи, необхідні для успішного виробництва відео.
2. Якісний звук
Звук є невід’ємним компонентом вашого відеозмісту. Щоб забезпечити враження від перегляду та залучити аудиторію, дуже важливо підібрати якісний звук. Придбайте сучасний мікрофон або розгляньте можливість використання зовнішніх професійних аудіо пристроїв, які можуть записувати чистий та чіткий звук. Таким чином, ви зможете підвищити загальну продуктивність своїх відео та надати своїм глядачам відчуття більшої залученості. Якщо звук відео вам не подобається, не забувайте про сервіси зі штучним інтелектом, де ви можете покращити його якість.
Окрім цього, щоб переконатися, що ваші відео матимуть професійний й досконалий вигляд, важливо використовувати камеру професійної якості або смартфон із хорошою камерою. Інвестиції в якісне обладнання значно підвищують шанси знімати яскравий відеоконтент.
3. Освітлення
Освітлення відіграє вирішальну роль у виробництві відео. Правильне освітлення може підвищити настрій, чіткість та візуальну привабливість вашого відео. Незалежно від того, чи знімаєте ви в приміщенні, чи на вулиці, обов’язково враховуйте інтенсивність, напрямок та якість світла. І якщо для інших засобів для знімання можна розглянути бюджетні варіанти, то інструменти освітлення – це останнє, на чому слід економити.
4. Кадрування, композиція та візуальні ефекти
Кадрування відповідає за те, як люди та об’єкти розташовані в кадрі вашого відео. Важливо ретельно скомпонувати знімки, щоб створити візуально приємне та збалансоване зображення. Композиція передбачає розташування елементів у кадрі для створення цілісного та візуально привабливого зображення. Уважно погляньте на розташування та взаємозв’язок між різними об’єктами чи елементами в кадрі.
Щоб підвищити розважальну цінність та динамічність відео доцільно додавати до нього такі елементи:
- Заголовки: додавання привабливих заголовків у ваше відео може допомогти представити різні розділи або висвітлити ключові моменти.
- Переходи між кадрами: плавні переходи між відеокліпами чи сценами можуть створити безперебійний потік і покращити загальне враження від перегляду.
- Графічні ефекти: стратегічно інтегруйте графічні ефекти, щоб підкреслити певні моменти або закцентувати на важливій інформації. Наприклад, накладання тексту чи графіки для виділення статистики, цитат або ключових повідомлень може зробити їх візуально ефектнішими та такими, що запам’ятовуються.
- Візуальне оповідання: використовуйте методи візуального оповідання, щоб захопити аудиторію та викликати емоції. Це стосується відповідних зображень, кадрів або візуальних матеріалів, які доповнюють розповідь і покращують загальний досвід розповіді.

5. Якісне редагування
Скористайтеся перевагами відеоредакторів, наприклад, такими, як MAGIX Movie Edit Pro, CyberLink PowerDirector, Corel VideoStudio Pro, AVS Video Editor, Adobe Premiere Pro CC, Veed.io, Final Cut Pro, iMovie, іншими редакторами, щоб покращити свій відеоконтент за допомогою візуальних елементів. Ці потужні інструменти редагування надають низку функцій і можливостей, які дозволяють створювати відшліфовані та візуально захоплюючі відео.
6. Створюйте щось цінне та корисне для глядачів
Дуже важливо переконатися, що ваш відеозміст має цінність для глядачів. По суті, резонанс у будь-якої аудиторії найчастіше викликають три типи відеоконтенту: розв’язання проблеми, надання корисної інформації або розважальний контент. Якщо ви зможете показати цінність продукту, чи то через розв’язання проблем, чи через надання корисної унікальної інформації, ваш відеоконтент раніше чи пізніше знайде свого глядача та буде актуальним для цільової аудиторії. Не захоплюйтесь занадто розважальним контентом – ця сфера мінлива та настільки конкурентна, що розмиває перспективи монетизації.
7. Правильно рекламуйте свій відеоконтент
Коли ваші відеозаписи відшліфовані та готові до спільного використання, настав час розпочати роботу з просування відео. Ефективне просування вашого відео може значно збільшити його охоплення та зацікавленість, забезпечуючи цінні результати для вашої маркетингової кампанії. Ось кілька важливих кроків, які слід виконати під час просування свого відеозмісту.
- Використовуйте ключові слова, описи та теги, щоб оптимізувати його для пошукових систем.
- Поділіться цим у соціальних мережах і блогах.
- Надішліть його своїй аудиторії електронною поштою.
- Реагуйте на коментарі та відгуки глядачів.
Пам’ятайте, що ефективне просування відео вимагає багатоканального підходу. Завдяки оптимізації для пошукових систем, використовуючи соціальні медіа та блоги, ви можете збільшити видимість та вплив вашого відеозмісту. Ну, а далі залишається побудувати траєкторію або модель вашої залученості до цієї теми, виходячи з мети та бажань.